Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

Powstaje Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

CEEB stanowić będzie narzędzie dla organów administracji centralnej i samorządowej do kreowania polityk i programów walki z niską emisją. Problem smogu w naszym kraju występuje od co najmniej kilkudziesięciu lat a zanieczyszczenia pochodzące z gospodarstw domowych, które ogrzewane są przez spalanie niskiej jakości paliw są główną przyczyną występowania smogu. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków ma pomóc zarówno organom samorządowym jak i obywatelom w walce ze smogiem.

Aby to się jednak zadziało Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków musi zostać zasilona o dane, które od 1 lipca będziemy zobowiązani podać składając deklarację. Deklaracja została stworzona w taki sposób, żeby jej wypełnienie nie było skomplikowane i zajmowało kilka minut.

Formularz deklaracji można znaleźć pod adresem: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq

Już od 1 lipca przeszkoleni i uwierzytelnieni urzędnicy będą wspierać właścicieli i zarządców budynków w wypełnieniu ustawowego obowiązku.

Dla naszej Gminy Administratorem Portalu będzie pracownik Urzędu:  Ewa Nawrocka

 

Ewa Nawrocka

tel. (52) 351 44 20

Urząd Miejski w Janikowie

Referat Inwestycyjno-Techniczny

Wyświetlono: 405

Pobierz PDF

Załączniki