Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Powstaje Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
CEEB stanowić będzie narzędzie dla organów administracji centralnej i samorządowej do kreowania polityk i programów walki z niską emisją. Problem smogu w naszym kraju występuje od co najmniej kilkudziesięciu lat a zanieczyszczenia pochodzące z gospodarstw domowych, które ogrzewane są przez spalanie niskiej jakości paliw są główną przyczyną występowania smogu. Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków ma pomóc zarówno organom samorządowym jak i obywatelom w walce ze smogiem.
Aby to się jednak zadziało Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków musi zostać zasilona o dane, które od 1 lipca będziemy zobowiązani podać składając deklarację. Deklaracja została stworzona w taki sposób, żeby jej wypełnienie nie było skomplikowane i zajmowało kilka minut.
Formularz deklaracji można znaleźć pod adresem: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq
Już od 1 lipca przeszkoleni i uwierzytelnieni urzędnicy będą wspierać właścicieli i zarządców budynków w wypełnieniu ustawowego obowiązku.
Dla naszej Gminy Administratorem Portalu będzie pracownik Urzędu: Ewa Nawrocka
Ewa Nawrocka
tel. (52) 351 44 20
Urząd Miejski w Janikowie
Referat Inwestycyjno-Techniczny
Wyświetlono: 405